|
2011. január 04. |
A mandula újabb jótékony hatása
|
Egy új kutatás szerint a mandula segít a 2-es típusú cukorbetegség és az érrendszeri betegségek megelőzésében, illetve a már kialakult kórokat kedvező irányba befolyásolja.
A mandulával dúsított étrend kedvezően befolyásolja a vér koleszterinszintjét, valamint segít megőrizni az inzulinérzékenységet, azaz a szív- és érrendszeri betegségek, valamint a diabétesz lefolyását is jótékonyan befolyásolja - derült ki az amerikai Loma Linda University kutatóinak egy kis mintaszámú vizsgálatából.
Folytatás az eredeti oldalon.
|